fspled

اجاره تلویزیون شهری|قطعات و قاب تابلو روان ال ای دی

fspled

اجاره تلویزیون شهری|قطعات و قاب تابلو روان ال ای دی

قیمت مبلمان اداری
بهترین قیمت مبلمان اداری
www.fazagooya.com

پیشگیری از اشتباهات سئو در سال 2020
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

میز مدیریت آفن
انواع میزهای مدیریت لوکس و مدرن
www.afn-furniture.com

One day tour in Kashan
ferdowsi hotel in tehran
www.ferdowsihotel.com/en

قیمت روز گوسفند زنده
مرکز خرید گوسفند زنده
www.alivesheep.com

جراحی های زیبایی پر طرفدار
مرکز تخصصی خدمات زیبایی
www.clinicsurgery.ir

خدمات مجالس
خدمات و تشریفات عروس
www.tashrifataroos.com
br />
ویژگی های باغ عروسی در فصل پاییز
تشریفات مجالس رویای طلایی
www.royayetalaei.com

باغ عروسی در بهار
خدمات مجالس صبور
www.tashrifatsabour.com

نمایندگی زایس
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

ایمنی در محیط اداری
مبلمان اداری آذران فضانما
www.azaran.com

ایده های جالب برای ورود عروس و داماد
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

کاغذ دیواری کلاسیک
کاغذ دیواری کلاسیک با بیشترین تنوع
www.azinzand.com/fa

باغ عروسی
لوکس ترین باغ عروسی
www.maghsoudloocatering.com

لوله بازکنی
شرکت خدمات فنی آریا
www.evacuation.ir

نصب ردیاب
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
www.wizerco.com

عمل لازک چشم
کلینیک چشم پزشکی بینایی
www.binaii.com

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

ورود لیزر به عکاسی عروسی
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com

تالگو
موسسه تالگو پاریس
www.thalgoparis.com

فوق روان کننده نفتالینی زودگیر
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
www.clinicbeton.ir

تورهای خارجی نوروز 99
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

عمل های شایع در بین خانم ها
کلینیک های تخصصی کاشت مو
www.clinichairtransplantation.com

آژانس هواپیمایی یاسمین سیر
آژانس مسافرتی یاسمین سیرآسیا
www.yasminseyr.com

تور آنتالیا نوروز 99
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

بهترین کلاس کنکور
کلاسهای تقویتی راه اندیشه
www.raheandisheh.ir

ایمنی قفسه بندی انبارها
طراحی و اجرای سیستم های قفسه بندی
www.fazasazanamin.com

بلیط ارزان هواپیما
خرید مستقیم بلیط هواپیما
www.jibojet.com

آرایشگاه زیبایی مهسا ممتاز
سالن آرایش مهسا ممتاز
www.mahsamomtaz.com

تالار عرشیا
تالار عروسی عرشیا
www.talararous.com

تور هند نوروز 99
آژانس گردشگری آسمان آبی
www.asemanabi.net

تور ترکیه نوروز 99
آژانس هواپیمایی اوج ماندگار
www.oujmandegar.com
طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تور آنتالیا

آنتالیا ازشهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است. شهر آنتالیا که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می‌گردد دارای جاذبه‌های فراوان می‌باشد. آنتالیا بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه‌ها می باشد. آنتالیا در بخش قدیمی و تماشائی آن منطقه قلعه‌ایچی درون قلعه قرار دارد. بافت خاص آنتالیا که شامل خیابانهای کم عرض و پیچ در پیچ بوده به همراه خانه‌های قدیمی که توسط دیوارهای قدیمی محصور شده، بسیار جلب توجه می‌کند . مهر پرواز مجری تخصصی تور آنتالیا بوده که با فراهم کردن رزرواسیون آنلاین و با داشتن کادری مجرب و دقیق مناسب ترین قیمت و با کیفیت ترین تور را برای شما در مسیر آنتالیا فراهم می کند تور آنتالیا خرداد 97  از دو طریق انجام می شود: 1 - پرواز های ترک مانند : هواپیمایی اطلس جت، تلویند، پگاسوس، کرندون، اونور ایر به صورت مستقیم به شهر آنتالیا انجام می شود و فاصله فرودگاه آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 10 دقیقه می باشد. البته پروازهای ترک در شهری به نام آدنا یا شهری دیگر به مدت 15 دقیقه استاپ دارد ولی درب هواپیما باز نمی شود و مسافرین پیاده نمی شوند و بعد به سمت آنتالیا حرکت می کند که تمامی این پروازها در بازار به عنوان پرواز مستقیم نام گرفته است 2- تمامی پروازهای ایرانی مانند : تابان، زاگرس، ماهان، قشم ایر از طریق فرودگاه شهر اسپارتا انجام می شود که فرودگاه اسپارتا تا مرکز شهر آنتالیا 3:30 دقیقه فاصله زمانی می باشد . آژانس مهر پرواز مجری مستقیم تورهای لحظه آخری و پکیج های تور آنتالیا با قیمت مناسب و به همراه خدماتی چون گشت های متنوع و جذاب هر ساله مسافران و گردشگران زیادی را به مقصد آنتالیا میفرستد.
اگر از دیدن زیبایی های طبیعت و قدم زدن در سواحل زیبا لذت میبرید بهتر است به آنتالیا سفر کنید. آنتالیا یکی از مهمترین شهرهای کشور ترکیه می باشد و دارای مناطق گردشگری و هتل ها و سواحل زیبا می باشد. از بلوارها و نخل های زیبا، تا لنگرگاه های مدرن، سواحل آرام گرفته تا مراکز خرید و پاساژهای بزرگ و شیک همگی در شهر آنتالیا خود نمایی می کنند. به همین دلیل گردشگران بسیاری از سراسر جهان با تور آنتالیا و بلیط آنتالیا برای دیدن این شهر زیبا به کشور ترکیه سفر می کنند.
آنتالیا یک شهر ساحلی زیبا است . مجاورت آنتالیا با دریای مدیترانه و وجود مناظر زیبای طبیعی و نیز جاذبه های این شهر ، آنتالیا را به شهری فوق العاده و شگفت آور برای علاقمندان به طبیعت تبدیل کرده است . سالانه گردشگران بسیاری برای دیدن این شهر ، از مناطق مختلف دنیا به این شهر سفر می کنند . به علاوه وجود آثار باستانی بسیار زیاد و نیز مکان های تاریخی در این شهر ، باعث شده تا علاقمندان به تاریخ و اماکن باستانی نیز جذب آنتالیا شوند . چنانچه سفر به همراه تور آنتالیا لحظه آخری بهار و تابستان 97 را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب نمایید ، می توانید سفری بسیار خوب و هیجان انگیز و به یاد ماندنی را تجربه کنید .
مراکز خرید در آنتالیا توصیف کردنی هستند ، و حتماً وصف آنها را شنیده اید . گردشگرانی که با تور آنتالیا به این شهر می آیند ، قطعاً سری به این مراکز خرید می زنند . از معروف ترین و بهترین مراکز خرید در آنتالیا می توان به مرکز خرید تراسیتی آنتالیا ، مرکز خرید بلک و نیز مرکز خرید مارک اشاره کرد . اگر برنامه ای برای خرید از بهترین مراکز خرید آنتالیا دارید ، پیشنهاد می کنیم تور آنتالیا بهار و تابستان 97 را از دست ندهید و از تور ارزان لحظه آخری آنتالیا استفاده نمایید .

  • ادمین ادمینی
  • ۰
  • ۰

آنتالیا ازشهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است. شهر آنتالیا که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می‌گردد دارای جاذبه‌های فراوان می‌باشد. آنتالیا بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه‌ها می باشد. آنتالیا در بخش قدیمی و تماشائی آن منطقه قلعه‌ایچی درون قلعه قرار دارد. بافت خاص آنتالیا که شامل خیابانهای کم عرض و پیچ در پیچ بوده به همراه خانه‌های قدیمی که توسط دیوارهای قدیمی محصور شده، بسیار جلب توجه می‌کند . مهر پرواز مجری تخصصی تور آنتالیا بوده که با فراهم کردن رزرواسیون آنلاین و با داشتن کادری مجرب و دقیق مناسب ترین قیمت و با کیفیت ترین تور را برای شما در مسیر آنتالیا فراهم می کند تور ارزان قیمت آنتالیا از دو طریق انجام می شود: 1 - پرواز های ترک مانند : هواپیمایی اطلس جت، تلویند، پگاسوس، کرندون، اونور ایر به صورت مستقیم به شهر آنتالیا انجام می شود و فاصله فرودگاه آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 10 دقیقه می باشد. البته پروازهای ترک در شهری به نام آدنا یا شهری دیگر به مدت 15 دقیقه استاپ دارد ولی درب هواپیما باز نمی شود و مسافرین پیاده نمی شوند و بعد به سمت آنتالیا حرکت می کند که تمامی این پروازها در بازار به عنوان پرواز مستقیم نام گرفته است 2- تمامی پروازهای ایرانی مانند : تابان، زاگرس، ماهان، قشم ایر از طریق فرودگاه شهر اسپارتا انجام می شود که فرودگاه اسپارتا تا مرکز شهر آنتالیا 3:30 دقیقه فاصله زمانی می باشد . آژانس مهر پرواز مجری مستقیم تورهای لحظه آخری و پکیج های تور آنتالیا با قیمت مناسب و به همراه خدماتی چون گشت های متنوع و جذاب هر ساله مسافران و گردشگران زیادی را به مقصد آنتالیا میفرستد.
اگر از دیدن زیبایی های طبیعت و قدم زدن در سواحل زیبا لذت میبرید بهتر است به آنتالیا سفر کنید. آنتالیا یکی از مهمترین شهرهای کشور ترکیه می باشد و دارای مناطق گردشگری و هتل ها و سواحل زیبا می باشد. از بلوارها و نخل های زیبا، تا لنگرگاه های مدرن، سواحل آرام گرفته تا مراکز خرید و پاساژهای بزرگ و شیک همگی در شهر آنتالیا خود نمایی می کنند. به همین دلیل گردشگران بسیاری از سراسر جهان با تور آنتالیا و بلیط ارزان آنتالیا برای دیدن این شهر زیبا به کشور ترکیه سفر می کنند.
مراکز خرید در آنتالیا توصیف کردنی هستند ، و حتماً وصف آنها را شنیده اید . گردشگرانی که با تور آنتالیا به این شهر می آیند ، قطعاً سری به این مراکز خرید می زنند . از معروف ترین و بهترین مراکز خرید در آنتالیا می توان به مرکز خرید تراسیتی ، مرکز خرید بلک و نیز مرکز خرید مارک اشاره کرد . اگر برنامه ای برای خرید از بهترین مراکز خرید آنتالیا دارید ، پیشنهاد می کنیم تور آنتالیا بهار و تابستان 97 را از دست ندهید و از تور ارزان لحظه آخری آنتالیا استفاده نمایید .

  • ادمین ادمینی
  • ۰
  • ۰

تور بدروم 97

شهر زیبای بدروم با سواحلی خاص و منحصر به فرد خود در کرانه های دریای اژه همچون مرواریدی درخشان می درخشد . بدروم جزو قدیمی ترین سکونت گاه های جهان به شمار می رود تا جایی که هردوت در این شهر چشم به جهان گشود و آرامگاه ماسولوس که یکی از عجایب هفت گانه که یادگار شکوه و عظمت جهان باستان است و برای جهان مدرن به ارث مانده است در این شهر زیبا واقع شده است به طور کلی  تور بدروم 97 برای کسانی که می خواهند یک فضای آرام و دور از شلوغی های شهری را تجربه کنند مناسب است. سواحل آرام، باغ ها و روستاهای اطراف شهر و معماری به سبک مصری این شهر زیبا و توریستی همگی حکایت از یک شهر مناسب گردشگری و توریستی می کند که مسافران و گردشگران تور لاکچری بدروم را از جای جای این کره خاکی به خود جذب می کنند . تور بدروم و تور لحظه آخری بدروم  در جهان یکی از پرفروش ترین تور های گردشگری بشمار می رود . مراکز خرید ، هتل های بدروم و مناطق گردشگری بدروم در فصل تابستان به صورت شبانه روزی باز است به همین علت به این شهر لقب زنده ترین شهر توریستی ترکیه را داده اند .
بدروم یکی از شهرهای پر بازدید در غرب ترکیه و در کنار دریای مدیترانه می باشد که جمعیت آن حدود 32000 نفر است . بدروم دارای آب و هوای مدیترانه ای است و پلاژهای زیبا و چشم اندازهای بسیار زیبایی دارد . از جمله تفریحات و سرگرمی های بدروم برای توریست ها و گردشگران ورزش های آبی ، سافاری ، تور روستای بدروم ، تور کشتی ، تور جیپ سافاری هستند . در صورت علاقه به سفر به این شهر بسیار زیبا با آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید و تور ارزان بدروم ، تور لحظه آخری بدروم ، تورهای بدروم بهار و تابستان 97 را رزرو نمایید .
بدروم دارای مناطق گردشگری و تفریحی بسیاری است که هرکدام از آن ها به تنهایی برای گردشگران تور بدروم تابستان  97 از جذابیت خاصی برخوردار است. به طور کلی جاذبه های گردشگری بدروم به دو بخش بازدید از آثار تاریخی و تفریحی در مراکز مدرن تقسیم می شود.
از آثار تاریخی بدروم می توان به قلعه بدروم ( قلعه سنت پیتر )، آمفی تئاتر باستانی بدروم، آرامگاه ماسولوس نام برد که هر ساله مسافران تور بدروم را به سمت خود میکشاند و از مراکز خرید مدرن گردشگری بدروم می توان به مراکز خرید بدروم، رستوران ها و گشت با کشتی و قایق های تفریحی اشاره کرد که یکی از معروف ترین کشتی تفریحی بدروم کشتی تفریحی کاتاماران نام دارد. گردشگران بسیاری با آفر تور بدروم برای تفریح به این شهر زیبا سفر می کنند .
برای سفر به خارج از کشور باید پاسپورت همراه داشته باشید ، مدارک لازم برای پاسپورت را به دفاتر پلیس+10 برده و مراحل مورد نیاز را بگذرانید و بعد از گرفتن پاسپورت ، سفر خارج از کشور را تجربه نمایید .

  • ادمین ادمینی
  • ۰
  • ۰

شهر مارماریس شهری بندری و زیبایی است که در کنار سواحل مدیترانه قرار گرفته است که در جنوب غرب کشور ترکیه در استان موغلا قرار گرفته است . مارماریس دارای طبیعتی زیبا است که در میان دو کوه قرار گرفته است و لنگرگاه های بسیار زیبایی دارد. سواحل آرام، طبیعت زیبا و منحصر به فرد و لنگرگاه و ... همه به زیبایی این شهر افزوده است که این شهر را به یکی از شهر های خاص آناتولی برای مسافران تور مارماریس  بهار 97 تبدیل کرده است. تور مارماریس یکی از معروف ترین تور های ترکیه است و همه ساله گردشگران بسیاری حتی با تور لحظه آخری مارماریس و بلیط مارماریس به این شهر زیبا سفر می کنند.
مارماریس یک شهر پر رفت و آمد و پربازدید و پر گردشگر در مجاورت مدیترانه است و در جنوب غربی ترکیه واقه شده است . این شهر با نام ساحل فیروزه ای نیز شناخته می شود ، همراه با ساحل سنگی و تفرجگاه های ساحلی بزرگ . بیشترین دلیل معروفیت شهر مارماریس به علت شب های زنده این شهر در خیابان "بار" می باشد ، جایی که محله کلاب های روباز شبانه روزی می باشد . آژانس مسافرتی مهرپرواز تورهایی برای بهار و تابستان 97 تدارک داده است . مارماریس در دره ای مابین کوهستان "کاج جنگلی" و دریای مدیترانه قرار گرفته است که در تور بهار و تابستان 97 می توانید در آب زلال دریای مدیترانه شیرجه بزنید و از شنا کردن نهایت لذت را ببرید .
آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور لحظه آخری مارماریس و تور ارزان قیمت مارماریس بهار و تابستان 97 ، شرایطی ایجاد کرده است که با کمترین هزینه ، بتوانید بیشترین لذت را از سفرتان ببرید . آژانس مسافرتی مهرپرواز فهرستی از قیمت های مختلف برای تور مارماریس بهار و تابستان 97 را به شما ارائه خواهد کرد تا بتوانید متناسب با بودجه و خواسته هایتان ، بهترین پکیج تور مارماریس را انتخاب نمایید . قیمت تور مارماریس لحظه آخری با توجه به نوع ایرلاین ، نوع هتل و نیز سایر امکانات ارائه شده در تور ، متغیر خواهد بود .
مسافرین عزیز تور لحظه آخری مارماریس و تور مارماریس تابستان 97 می توانند از بهترین و معروفترین جاذبه های گردشگری مارماریس که شامل مواردی چون تور تفریحی با قایق مارماریس ، سواحل مارماریس ، ساحل لاک پشت مارماریس ، مقبره های باستانی مارماریس، آکوا پارک مارماریس، خلیج کوچک بیزانسی مارماریس، پاموک کاله مارماریس، غواصی در مارماریس، بازار بزرگ یا بازار کارسی مارماریس ، پنج شنبه بازار و چهار شنبه بازار ایچملر مارماریس، مرکز خرید مارینا مارماریس، جزیره سدیر ساحل کلئوپاترا مارماریس، قلعه  مارماریس اشاره کرد که همه ساله بسیاری از مسافران تور مارماریس لحظه آخری از آنها دیدن می کنند.

  • ادمین ادمینی
  • ۰
  • ۰

آفر تور استانبول

استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. شهر استانبول در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد . تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را از هم جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد و مسافران تور استانبول با قیمت مناسب میتوانند از جذابیت های دو قاره آسیا و اروپا لذت ببرند . بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در شهر استانبول واقع است . استانبول همیشه مرکز زندگی اقتصادی کشور بوده‌ است که این به خاطر موقعیت اتصالی بین‌المللی راه‌های مرزی زمینی و دریایی می‌باشد . این کلان شهر به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا در سال ۲۰۱۰ انتخاب شده‌ است. همچنین استانبول از لحاظ تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی جهان به شمار می‌رود. مهر پرواز با داشتن بهترین تورها، پکیج های تور استانبول را به صورت فول چارتر با بهترین خدمات به مسافران ارائه می دهد. بهترین قیمت تور لحظه آخری استانبول را از ما بخواهید همچنین مسافران می توانند با خرید آنلاین بلیط استانبول در وقت و زمان خود صرفه جویی نمایند .
استانبول تنها شهر واقع در بین دو قاره آسیا و اروپا عروس شهرهای آناتولی و قطب اقتصاد و گردشگری آسیای صغیر می باشد . همین امر باعث شده که در ادوار تاریخی از اهمیت و توجه خاص قدرت های روزگارهای قدیم قرار بگیرد . از مرکز حکومت روم شرقی تا لشگرکشی های امپراطوری ساسانی و جولانگاه خلفای عثمانی همواره در حال ساخت و ساز و تغییر و تکامل بوده و دارای بناهای متعدد تاریخی و گردشگری می باشد . به همین دلیل گردشگران بسیاری از سرتاسر جهان به وسیله آفر تور استانبول و تور لحظه آخری استانبول برای دیدن از این شهر زیبا به کشور ترکیه سفر می کنند.
استانبول از نظر تعداد گردشگر ، همیشه در فهرست ده شهر برتر جهان بوده است و آژانس مسافرتی مهرپرواز سعی دارد تا با تورهای بهار و تابستان 97 برای شما خاطراتی فراموش نشدنی را از سفر به استانبول برای شما بسازد . سالانه میلیون ها گردشگر از کشورهای مختلف سرتاسر دنیا برای دیدن جاذبه های گردشگری استانبول زیبا و دوست داشتنی به آن سفر می کنند . استانبول بزرگترین شهری است که در دو قاره متفاوت ، یعنی آسیا و اروپا قرار دارد و همچنین پایتخت فرهنگ و اقتصاد ترکیه نیز به شمار می آید .
سفر به استانبول برای هر قشری با هر سلیقه ای مناسب است ، چرا که این شهر زیبا ترکیبی از انواع جاذبه های گردشگری را دارد . چنانچه این شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید ، به طور حتم سفری پر از لذت و خاطره های به یادماندنی و خوب را با تور استانبول بهار و تابستان 97 تجربه خواهید کرد . شما می توانید با داشتن پاسپورت و بدون نیاز به ویزا ، فقط با بلیط هواپیما به این شهر جذاب سفر کنید ، فقط تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای سفر می بایست عوارض خروج از کشور پرداخت کنید .
ما یعنی آژانس مسافرتی مهرپرواز تمامی تلاش خود را کردیم تا با ارائه تور لحظه آخری بهار و تابستان 97 استانبول ، تور ارزان قیمت استانبول در بهار و تابستان 97 ، شرایطی برایتان فراهم کنیم تا شما بتوانید با کمترین هزینه ، بیشترین لذت را از سفر خود ببرید . ما لیست قیمت های مختلفی از تور استانبول بهار و تابستان 97 را به شما ارائه می دهیم تا بتوانید با توجه به خواسته و نیاز و نیز بودجه خود ، بهترین تور را انتخاب کنید . قیمت تور لحظه آخری استانبول با توجه به نوع ایرلاین ، نوع هتل و دیگر امکانات تعبیه شده ، در تورها متغیر می باشد .
کمتر شهری مثل استانبول در این کره خاکی وجود دارد که در تمامی فصول سال دارای زیبایی ها و تفریحگاه های خاص همان فصل را داشته باشد، مثلا عاشقان دنیای مد و لباس می توانند در تمامی فصل های سال از مراکز خرید و پاساژهای استانبول خرید کنند و حتی در روزهای پایانی هر فصل تمامی مراکز خرید استانبول اجناس خود را حراج می کنند و اقلام فصل گذشته را با قیمت مناسب و حداقل عرضه می کنند که شما می توانید با آفر توراستانبول به این شهر زیبا سفر کنید. از مراکز خرید استانبول می توان به مرکز خرید زورلو (Zorlu Center)، کانیون (Kanyon)، مرکز خرید مرمره (Marmara Forum)، استانبول مال (Mall of Istanbul)، جواهیر، کانیون، خیابان استقلال و ...اشاره کرد.
شهر استانبول در فصل های مختلف دارای آب و هوای متفاوت است، این شهر درتابستان‌ها  آب و هوای گرم و مرطوب دارد و میزان رطوبت نیزدر این شهر زیبا به دلیل مجاورت به دریا اغلب زیاد است .
شهراستانبول در فصل زمستان‌ داری آب و هوای سرد است، بارش برف در استانبول برای یک یا دو هفته در طول فصل زمستان عادی می باشد که اغلب این بارش ها در ماه های آذر و دی ماه است . در ماه‌های تابستان از خرداد تا انتهای شهریور گرمترین ماه های استانبول می باشد و بالاترین درجه ثبت شده در کل سال را دارا است ولی در فصل تابستان در استانبول بارش باران هم وجود دارد، اما استانبول در فصل بهار بهترین آب و هوا را دارد و مناسب برای برگزاری ( تور استانبول بهار 97 ) است .

  • ادمین ادمینی
  • ۰
  • ۰

تور لحظه آخری تایلند

تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند و نام سابق سیام ، کشوری در شبه‌ جزیره هند و چین واقع در جنوب شرقی آسیاست . این کشور از شمال با برمه و لائوس ، از شرق با لائوس و کامبوج، از جنوب با مالزی و خلیج تایلند ، و از غرب با برمه و دریای آندامان همسایه‌ است .
کلمه تایلند برگرفته از دو کلمه تای و لند که به معنی سرزمین حوری یا همان تایی است .
این کشور زیبا به مناطق طبیعی معروف است و همین مناطق طبیعی هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند .
تایلند کشور بسیار زیبایی در جنوب شرق آسیا می باشد و در شبه جزیره هند و چین قرار دارد . تایلند به داشتن طبیعت فوق العاده و شگفت انگیزی که دارد ، مشهور است و سواحل بسیار زیبای آن با شنهای طلایی اش ، سالانه گردشگران بسیاری از سراسر جهان به تایلند می کشاند . جاذبه های گردشگری تایلند بسیار زیاد و متعدد و حتی طبیعی و یا ساخت انسان می باشد ، چنانچه این کشور زیبا را به عنوان مقصد سفرتان در بهار و تابستان 97 انتخاب کنید ، قطعاً سفری پر هیجان و سرشار از لذت و نیز خاطرات فراموش نشدنی و لذتی بی پایان را تجربه خواهید کرد .
آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور لحظه آخری تایلند بهار و تابستان 97 و تور ارزان قیمت تایلند تابستان 97 ، شرایط را به نحوی برای مسافران خود ایجاد می نماید تا با کمترین هزینه ، بیشترین لذت را تجربه کنند . این آژانس مسافرتی قیمت های مختلفی برای تور بهار و تابستان 97 به مسافران خود ارائه می دهد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرشان ، بهترین انتخاب را بتوانند داشته باشند . قیمت تور تایلند با توجه به نوع ایرلاین ، نوع هتل و امکانات دیگر ، متغیر خواهد بود .
بسیاری از جاذبه های گردشگری جذاب و دیدنی در تایلند قرار دارد. از جاذبه های گردشگری پاتایا می توان به معبد پناهگاه حقیقت، باغ گرمسیری گیاه شناسی نانگ نوچ ، تئاتر آلنگ کارن، ساحل جم تین، حیات وحش ببر پاتایا و از جاذبه های گردشگری بانکوک می توان به کاخ بزرگ، محله چینی ها، جاده خاو سان و از جاذبه های توریستی پوکت می توان به جزیره فی فی و معبد چالونگ و ... اشاره کرد .
  در پکیج تور تایلند می توانید از باغ رز بانکوک، بازار روی آب بانکوک و دریم ورلد دیدن نمایید . اگر از تور لحظه آخری پوکت استفاده می نمایید می توانید از فیل سواری در پوکت لذت ببرید .

  • ادمین ادمینی
  • ۰
  • ۰

تور بدروم

شهر زیبای بدروم با سواحلی خاص و منحصر به فرد خود در کرانه های دریای اژه همچون مرواریدی درخشان می درخشد . بدروم جزو قدیمی ترین سکونت گاه های جهان به شمار می رود تا جایی که هردوت در این شهر چشم به جهان گشود و آرامگاه ماسولوس که یکی از عجایب هفت گانه که یادگار شکوه و عظمت جهان باستان است و برای جهان مدرن به ارث مانده است در این شهر زیبا واقع شده است . به طور کلی  تور بدروم بهار 97 برای کسانی که می خواهند یک فضای آرام و دور از شلوغی های شهری را تجربه کنند مناسب است. همچنین کسانی که خرید در استانبول را دوست دارند اما بدروم هم جذبشان می کند ، می توانند تور ترکیبی ترکیه  را رزرو نمایند و از چند مقصد زیبا و دوست داشتنی کشور ترکیه نهایت لذت را ببرند . سواحل آرام، باغ ها و روستاهای اطراف شهر و معماری به سبک مصری این شهر زیبا و توریستی همگی حکایت از یک شهر مناسب گردشگری و توریستی می کند که مسافران و گردشگران تور لاکچری بدروم را از جای جای این کره خاکی به خود جذب می کنند. تور بدروم و تور لحظه آخری بدروم  در دنیا یکی از پرفروش ترین تور های گردشگری بشمار می رود . مراکز خرید ، هتل ها و مناطق گردشگری بدروم در فصل تابستان به صورت شبانه روزی باز است به همین علت به این شهر لقب زنده ترین شهر توریستی ترکیه را داده اند . بدروم دارای مناطق گردشگری و تفریحی بسیاری است که هرکدام از آن ها به تنهایی برای گردشگران تور بدروم تابستان  97 از جذابیت خاصی برخوردار است . به طور کلی جاذبه های گردشگری بدروم به دو بخش بازدید از آثار تاریخی و تفریحی در مراکز مدرن تقسیم می شود .
از آثار تاریخی بدروم می توان به قلعه بدروم ( قلعه سنت پیتر ) ، آمفی تئاتر باستانی بدروم ، آرامگاه ماسولوس نام برد که هر ساله مسافران تور بدروم را به سمت خود میکشاند و از مراکز خرید مدرن گردشگری بدروم می توان به مراکز خرید بدروم، رستوران ها و گشت با کشتی و قایق های تفریحی اشاره کرد که یکی از معروف ترین کشتی تفریحی بدروم کشتی تفریحی کاتاماران نام دارد. گردشگران بسیاری با آفر تور بدروم برای تفریح به این شهر زیبا سفر می کنند .

  • ادمین ادمینی
  • ۰
  • ۰

تور کوش آداسی

کوش آداسی یک شهر ساحلی زیبا ، در غرب کشور ترکیه می باشد . مجاورت کوش آداسی با دریای مدیترانه و نیز وجود طبیعت بکر و زیبای ، این شهر را به یک مکان فوق العاده برای علاقمندان به طبیعت تبدیل کرده است . هر ساله میلیون ها گردشگر و توریست از کشورهای مختلف برای بازدید از این شهر شگفت آور ، این مقصد را برای سفر خود انتخاب می کنند . علاوه بر این ، وجود مناطق باستانی و تاریخی بسیاری که این شهر دارد ، باعث شده کوش آداسی برای علاقمندان به آثار باستانی و تاریخی هم جذابیت بسیاری داشته باشد ، از این رو جاذبه های گردشگری کوش آداسی ، بسیار سر زبان ها افتاده و افراد بیشماری را به این شهر می کشاند . اگر این شهر را به عنوان مقصد سفرتان در تور بهار و تابستان 97 انتخاب کنید ، حتماً سفری لبریز از لذت و خوشی و نیز خاطرات فراموش نشدنی را در تور کوش آداسی لحظه آخری تجربه خواهید کرد . می توانید با خیال راحت از آرامش یک بندر کم جمعیت و زیبا در کوش آداسی لذت ببرید . آژآنس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تورهای لحظه آخری کوش آداسی و تور ارزان قیمت کوش آداسی در بهار و تابستان 97 ، شرایط را به گونه ای برای شما فراهم می کند که با کمترین هزینه ، بهترین خاطره و سفر بسیار خوبی را تجربه نمایید . آژانس مسافرتی مهرپرواز لیست قیمت های مختلفی از تور را خدمت مشتریان عرضه می کند تا با توجه به بودجه و امکانات دلخواه ، بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند . قیمت تور کوش آداسی بهار و تابستان 97 با توجه به نوع ایرلاین ، نوع هتل و باقی امکانات ارائه شده در تور ، متغیر است و شما می توانید از تور ارزان و بلیط ارزان کوش آداسی نیز بهره مند شوید .

  • ادمین ادمینی
  • ۰
  • ۰

موزه آتاتورک آنتالیا

موزه آتاتورک در شهر آنتالیا واقه در کشور ترکیه می باشد که از جاذبه های گردشگری آنتالیا محسوب می شود . این موزه محل نگهداری وسایلی است که در گذشته مورد استفاده بنیانگذار جمهوری ترکیه یعنی آتاتورک قرار می گرفته است . جهت کمتر شدن هزینه های سفرتان می توانید از تور لحظه آخری آنتالیا استفتده کنید . برای گشت و گذار و راهنمایی در سفر نیز گرفتن تور بسیار مناسب تر می باشد ، چرا که تور لیدرها و ترانسفر فرودگاهی سفرتان را بسیار آسان تر و کیفیت سفرتان را بیشتر خواهد نمود .
موزه آتاتورک آنتالیا همان خانه ای است که آتاتورک در سفر 6 مارس سال 1930 به آنتالیا یک هفته در آنجا اقامت گزید . در سال 1980 تحت عنوان موزه آتاتورک آنتالیا افتتاح شد . در استانبول نیز موزه آتاتورک استانبول قرار دارد که خانه دو طبقه ای می باشد که در طبقه پایین اتاقها ، حمام و آشپزخانه واقع شده اند . آتاتورک در اتاق بالکن دار طبقه دوم استراحت کرده است . موزه آتاتورک بجز روزهای دوشنبه همه روزه جهت بازدید همگان باز می باشد . برای اطلاع از قیمت بلیط آنتالیا ، به وبسایت آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه نمایید .

  • ادمین ادمینی
  • ۰
  • ۰

آکواریوم استانبول

آکواریوم استانبول به قدری خاص و زیبا است که ارزش آن را دارد که حتی نصف روز خود را در آن بگذرانید . این آکواریوم در سال 2011 افتتاح شد و نیز عضو رسمی انجمن جهانی باغ وحش ها و آکواریوم های جهان می باشد . آکواریوم در سواحل جنوب غربی استانبول ، در 5 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک قرار گرفته است . این آکواریوم یکی از بهترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری استانبول می باشد که سالانه گردشگران و توریست های بی شماری را به خود جذب می کند .
این آکواریوم توسط مشاوران طراحی آکواریوم‌ های عمومی ، در پروژه ‌های اقیانوس (Ocean Projects) طراحی شده است . تمام موجودات زنده‌ای که در آکواریوم استانبول زندگی می‌ کنند ، در نزدیک ‌ترین شرایط ممکن به شرایط زیستگاه خود نگهداری می‌ شوند . آکواریوم استانبول در ساختمانی ۲ طبقه واقع شده است که مساحت آن حدود ۲۲ هزار متر مربع است . در این مرکز ۶۴ مخزن با ظرفیت ۶۸۰۰ متر مربع آب وجود دارد و ۱۵ هزار جانور خشکی و دریایی (بیش از ۱۵۰۰ گونه) در آن زندگی می‌ کنند . مساله‌ ای که باعث شده است آکواریوم استانبول به یک آکواریوم منحصر به ‌فرد تبدیل شود ، داشتن ۱۶ بخش مختلف است . در این آکواریوم باید مسیری به طول ۱/۲ کیلومتر را طی کنید و از یک دریا به اقیانوس برسید . شما در این مسیر از نزدیک شاهد زندگی زیر آب خواهید بود و در مورد ویژگی ‌های فرهنگی ، تاریخی و معماری اطلاعات زیادی را کسب می‌کنید که توضیحات آن از طریق صفحه نمایش لمسی ، هم به زبان ترکی و هم به زبان انگلیسی به همراه تصاویر و مشخصات آن در اختیار شما قرار داده می ‌شود . چنانچه مسافر تور استانبول ترکیه هستید ، حتما به این آکواریوم مراجعه کنید چرا که با دیدن از این آکواریوم خاطرات فراموش نشدنی را برای خود رقم خواهید زد و حتما از زیبایی های خاص این مجموعه نهایت لذت را می برید .

  • ادمین ادمینی